вівторок, 26 січня 2010 р.

Про фото і відео послуги...

Це важливо...

Весільні фото, весільні альбоми, відео про церемонію, відео про закоханих і їх емоції, про друзів і про казуси з ними - це не просто потрібно, - це потрібно якісно і професійно!

Тим більше, що у наш час варіантів та можливостей для цього більш ніж достатньо.

Не так давно, у студії Аrtlook, що у Чернівцях, я вперше побачив весільну фото-книгу - це реально круто виглядало і я був просто в захваті.
Але я був приємно вражений, коли інший майстер - Ігор - мій приятель і друг, вже у Дунаївцях показав мені свою роботу - подібну фото-книгу. Якість просто неперевершена, говорячи і про саму зйомку, про стиль виконання, про оформлення, тощо. Правда задоволення це не з дешевих, але зараз не про це...

Тай не у фото-книзі справа. То може бути й, просто з душею оформлений, звичайний фото-альбом. Головне пам'ять!

Насправді, до цього питання потрібно віднестись з особливою увагою і поставити його пріоритетнішим, як навіть двадцять п'ята страва на весільному столі :). Бо про страву забудуть дуже швидко (хіба що піде вона "не туди"), а ось фото - це на все життя - для внуків і правнуків. Коротко кажучи, економити потрібно не на цьому!

Замовляйте ці послуги заздалегідь, бо добрих майстрів не так багато. А якщо казати про тих, що я написав вище, то я їх рекомендую - молоді, креативні з досвідом і творчою фантазією.
На сторінці Аrtlook є їх контакти.
А щодо того іншого фотографа, то зв'яжіться зі мною, я Вам дам його телефон :)


0 коммент.:

Дописати коментар